En dag i Jönköping


Himmelriket.
 
Idag rullade jag iväg till Jönköping för att möta upp Julia ifrån min klass! Ville passa på att träffas innan jag drar iväg och då möttes vi där!
 
Vi gick runt på Charlies, som tydligen hade bytt lokal och därför gick vi in på lagret av misstag då det inte var någon dörr in dit. En anställd visade oss vänligt vägen ut i den vanliga butiken igen. Lyckat, som vanligt. Classical Alexandra: Går fel t.o.m inne i en butik!
 
Efter att ha dräglat över fina sadlar och massa pannband (om ni missat det så är jag en sucker för att matcha pannbandets färg med schabraket. Bästa matchningen man kan göra!) åkte vi vidare till A6 och fikade länge på Espresso House.

Nu är jag helt utslagen och orkar inte ens hänga med ut till High Chaparral idag. Hade verkligen velat gaah...

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

åh jag vill också åka till charlies!

2013-08-25 @ 21:38:28
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0