Filmer man måste se- Del 2

Just go with it
Bäst romantiska komedin. Så många lögner som vävs ihop, ungar som kör på utpressning och massa skratt. Bara se den, det har jag själv gjort hur många gånger som helst.
 


Holiday
Denna ingår numera i min jultradition, lika viktigt som att äta köttbullar.
 


LOL
Tvekar på att man har missat denna, men kan man hjälpa att önska att man hade en egen "Kyle". Jag menar han spelar gitarr, sjunger, underbar personlighet och ser bra ut. Var beställer jag en sån? 
 
 
Pitch Perfect
Musikal-komedi. Det är Fat-Amy som gör hela filmen. Jag tycker egentligen att trailern spoilar för mycket, så vågar ni chansa att se den ändå är det bäst ;) I vilket fall, detta är min humor!



Big Miracle
Som jag sa härom dagen, denna filmen berör mig. 
Tre valar håller på att bli infrysta i isen och det blir större och större tills det involverar hela USA. Baserad på verklig händelse!
 

Kommentarer
Postat av: Josäfin Andersson

"vart beställer jag en kyle" - haha bästa jag hört!

Svar: Hahahah men jag vill seriöst ha en "Kyle"! Perfektion ju! ;)
Alexandra

2013-08-19 @ 14:22:41
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0