High Chaparral har gjort min sommar

Nu har jag haft finbesök bortifrån Fegen (Ullaredstrakten) av Jenny! Då hon aldrig upplevt High Chaparral blev det andra gången jag tog mig dit denna sommaren, och vi blev inte besvikna!
 
Förra gången jag var där jävlades alla med oss och denna gång var de bara extremt charmiga, hoppade in i samtal istället för att skrämma livet ur en och gav oss varsin patron som belöning för "vårt mod" under tågrånet haha! Så jäkla goa är dem!

Även denna gång missade jag Zorro, trots att Jenny pekat vart han var... Otröstlig som jag var fick vi avsluta kvällen med en Zorro-film istället ;)
 

 

 
 Klickbar bild
 
 
Mina foton (över hundra stycken... Jag drunknar!!) hade kommit idag så spenderade en bra stund med att sätta in i ramar och organisera lite. Sedan blev det långpromenad och Idol-tittande med Amanda som imorgon drar till Tyskland. Alltid på väg, men denna gången är första gången jag åker ifrån henne ;)
 
Imorgon kommer jag leka tränare för ett Ida & Zanta, alltid lika roligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0