Imorgon smäller det

Herregud. Imorgon drar jag från Sverige!! 
 
Som jag har längtat, som jag har taggat och förberett mig. Jag hoppas att det blir lika bra som jag föreställt mig.
 
Imorgon flyger jag från Göteborg till London, byter flygplats (med mitt lokalsinne? Good luck!) och flyger vidare till Jersey där min värdfamilj möter mig :)
 
Även om detta skulle sluta i kaos, så försökte jag göra något av min dröm att lämna Sverige. Jag lämnar min bekvämlighetszon och reser ensam till ett land jag aldrig varit i, till en familj jag aldrig träffat för att ha ett fast jobb och jag ska ha så grymt kul!!
 
Nervös? Lite.
Taggad? Bara till himlen och tillbaka ungefär.

Kommentarer
Postat av: Mia

Önskar dig ett härligt år i Jersey!

Svar: Tack!
Alexandra

2013-08-28 @ 07:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0