Attackerad av bitchtant

Ni får ursäkta mig! Jag har ett busy liv just nu och försöker få ihop allt jag vill hinna med!
 
Idag blev det raka vägen till frisören och klippa av 5-10 cm av håret (ändå bara ivägen när man jobbar i stall) och färga utväxten. Sedan körde jag runt mamma och gjorde ärenden och mamma fick påminna mig att i Sverige kör man faktiskt på höger sida, så galet förvirrande att växla fram och tillbaka!
 
I eftermiddags blev jag övertalad att följa med pappa på hans kör-övning. Intressant upplevelse då jag inte sjungt i kör på tre år, medelåldern var 70 år och en tant bitchade över att jag råkat sätta mig på hennes stol. Som pricken över i hamnade jag i sopranstämman= de som sjunger så jäkla högt. Bra kombination liksom. Never again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0