Bland fyrhjulingar, klappar och packning

Packat och klart. Julklappar för lite folk hemma är med och det allra nödvändigaste. Hade en myskväll och kollade på Harry Potter "Goblets of Fire" med flickan uppkrypen hos mig i soffan när det var läskigt, himla mysigt ändå!
 
Jag har en sovmorgon att se fram emot, fast kommer nog hoppa upp tidigare för att hinna säga hejdå till pojken innan han försvinner iväg till en av sina sista dagar i skolan! Sova kan jag ju göra massor på den tre timmars långa bussfärden eller varför inte på flyget? Gott om tid för det senare på dagen, med andra ord! ;)
 
Svenskar som vill hinna träffas innan jag drar mig tillbaka till Wales igen bör höra av sig, har mycket att försöka hinna med på tio dagar! :)
 
Här är en bild från när jag lekte lite med fyrhjulingen på gården, älskart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0