Christmas Spirit

Då jag personligen har noll julkänsla i år tänkte jag inspirera både mig och er läsare med lite bilder!
Varför är inte jag helt excited över julen då?
 
  1. Jag har ju ingen snö här i Wales, och det har inte ens regnat på veckor. Väldigt udda för det här landet kan jag säga och vi har bara varit runt 0° en enda natt! Sen hatar jag ju kyla så det är ändå helt okej!

  2. Har inga juldekorationer att sätta upp i rummet!

  3. Inget årligt julbak med ischoklad, lussekatter och pepparkakor. Det är liksom halva grejen!

  4. Jag lackar alltid min julklappar, så himla mysigt att sitta där med ett tänt ljus, julmusik i bakgrunden och lacka paketen.



     
     
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0