Dec. 07, 2013



Idag vaknade pojken på fel sida av sängen, det är allt jag säger om det.

I övrigt hade han en kompis över och de lekte med Play Dough som lämnade krigsspår på golvet, kompisen lyckades knocka sig själv med knäppet på grimskaftet så han började blöda ordentligt och fick leka sjuksyster samt visade dem hur man gjorde smällkarameller och så fick de göra till sin familj med små presenter i som choklad och studsbollar!

Normalt julpyssel i Sverige, men här köper man alltid sina "crackers" och jag var helt chockad över detta. De köpte smällkarameller i affären, när det tar fem minuter att göra en själv! De hade aldrig ens hört om att man kunde göra det själva och var lite skeptiska först haha...

Har även fått hem min beställning som ni kan se ovan! Panterleggins ingår alltså numera i min garderob, lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0