Ensam på vischan...

 
 
 
Är himla ledsen över att min vän Fruzsi inte kommer tillbaka efter jul! Kommer inte bli detsamma utan min lilla Ungrare... Så vi har bestämt att hon kommer hit på lördag och passar barnen med mig och sedan åker vi in till Aberavenny på Söndagen och det blir sista gången vi ses här i Wales...
 
Idag har jag ridit ut den prickiga ponnyn Belle och verkligen jobbat på hennes "växlar" i gångarterna. Skritten har än så länge bara en haha..

Då jag inte har ledigt förrens torsdag ska jag de kommande dagarna tvinga mig i säng tidigt. Jag tycker ju ändå inte om de brittiska dramaserierna, de tittar jag bara på för att vara lite social. Enda brittiska programmet jag gillar är X-factor ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline Bågfeldt

Sv: Åh, du är bäst! Sitter för övrigt och kollar på samma film idag igen, så grymt bra!

Kanske borde läsa böckerna? :D

2013-12-09 @ 22:17:56
URL: http://carolinebagfeldt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0