@ Fruszis Place

 


 
Gårdagen var bara jobbig rakt igenom. Jag var trött i kroppen och kände att jag verkligen behöver mina två sovmorgonar i veckan... Vid lunchtid var jag bara död och en i stallet undrade om jag verkligen sov ordentligt, så antar att det syntes rätt väl hur jag mådde haha... Men vi har alla sådana dagar ibland.
 
Det bra med dagen var iallafall att jag fick skjuts till Fruszi på kvallen och vi försökte få igång tv:n for att se X-factor, men då båda är väldigt otekniska slutade det med att vi fick ge upp och titta pa en film istället. Blev bjuden på mat och allt, så mysigt! Har bild pa mobilen, så kommer upp senare!
 
Just nu underhåller jag mig med datorn medan Fruszi har en halvdag med jobb medan vi sjunger så högt vi kan. Sedan ska vi fortsätta slappa, precis som jag vill ha det! :)

Höres senare! :D


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0