Luciadag utan luciatåg

Är nog det första året jag inte medverkar i ett luciatåg över huvudtaget. Känns lite tomt faktiskt...

Så ska avsluta dagen med att titta på Luciatåget som SVT sänder! Julkänslan är bättre ikväll då pojken rusade in med en hel box med girlanger och hjälpte mig slänga upp det och även min säng blev klädd i guldigt glitter haha! Han går helhjärtat in för dekorationer och hela huset börjar likna en julgran med girlanger runt alla takbjälkar... :)
 
Granen är klädd och jag ska försöka mig på att baka lussekatter och svenska köttbullar innan min hemfärd om.. herregud 5 dagar!! Jag åker hem om fem dagar!! Trodde inte det var så snart, det är ju inte ens en vecka ju! :O

KÄNSLOR FÖR DET: 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0