Ni har makten, make it count

Okej, detta är ju ingen storblogg överhuvudtaget. Detta är en blogg för folk som är nyfikna på vad jag hittar på i mitt liv och såklart finns det alltid något att man gillar mer eller mindre med alla bloggar.
 
Mina frågor till er är dessa:
 
Vilka inlägg tycker ni om att läsa?
Vardagsinlägg, åsiktsinlägg ect?
 
Vad saknas/bör jag skriva mer om?
Ska jag ta upp Topp 5? Mer bilder, ridfilmer?
 
Något ni känner att ni vill tipsa om för att göra bloggen mer intressant för er som läsare?
Ett visst ämne ni vill att jag ska skriva om ( Att leva som Au Pair ect..)?
 
Uppskattar verkligen alla kommentarer, spelar ingen roll om ni är anonyma eller en vän. Alla tips är bra!
 
Saker som jag själv tycker är dåligt är att tryckfelsnisse kliver in ibland när jag skyndar mig att få ut ett inlägg för att det inte ska eka alldeless tomt, stor brist på ridbilder och filmer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0