Rätt in i vardagen igen!

Herregud, är nästan lite smickrande att allt stannar upp när man åker, men bara nästan.
 
Högarna med tvätt var stora och berget med kläder att stryka är ännu större. Fasar redan. Sedan MÅSTE jag försöka hinna städa toaletterna imorgon, annars gör jag nästan det efter arbetstid på kvällen, för de är "minion". Det betyder ungefär "äckligt", men i detta fallet "äckliga".
 
Hann rida ut en sväng med flickan som sällskap på Belle, medan jag motionerade en väldans pigg och glad Captain och hade Inchie som handhäst. Lyckan som uppstår när handhästen varken sackar efter eller drar iväg!
 
Kvällen spenderades som barnvakt och höjdpunkten var Harry Potter och att jag lyckades få barnen att äta sallad! Eller om det nu räknas när pojken äter ett enda salladsblad haha! ;) Bättre än inget säger man ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0