Svårare denna gång

Det känns mer kämpigt att lämna Sverige nu. Jag har inte ens hunnit träffa alla jag ville träffa under dessa dagar i Sverige och ska lyfta mot Oslo redan klockan 11 imorgon...
 
Denna kväll byttes det julklappar med både Matilda och Joss, vi pratade högskolestudier och tittade på den andra Percy Jackson filmen och myste med chips och dipp! Man drog sig för att lämna dem, vill ju ha dem med mig när jag reser!
 
Det blev inte lättare när jag kom hem för då gick jag direkt över till Amanda och kramade henne hejdå för denna gången. Kommer sakna er så mycket!
 
 

Kommentarer
Postat av: Idisslarn

Hur länge ska du stanna i Wales?

Svar: Inget bestämt datum satt, men iaf fram till Juni!
Alexandra

2013-12-27 @ 12:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0