Bloggens tid är räknad

Idag tog vår lilla fristående historiagrupp äntligen tag i det hela och gjorde vårt prov. Done and done. Kändes bra, så får väl hoppas att läraren håller med mig.
 
Jag har tänkt över det här med bloggen och nu när man inte har någon häst alls blir det väldigt mycket plugg i allt jag skriver, då det är det jag gör. Har ni något ämne ni vill höra mina åsikter om? Mina drömmar, tankar om ny häst?
 
Jag kommer troligen ha kvar bloggen Plönningetiden ut, just för att jag började blogga i ettan och när jag då slutat trean kommer jag ha hela min gymnasietid här- som ett grymt minne. Jag kommer ha härliga bilder, hästar som kommit och gått och galna händelser kvar här och kommer kunna klicka in själva när saknaden blir för stor.
 
Har ni något önskemål att jag ska försöka hålla bloggen vid liv längre än det, och vinkla den till en reseblogg där jag skriver, fotograferar och berättar om mina upplevelser världen över? 
 
Det är upp till er!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Sluta inte blogga, du har ju en grymt bra blogg! :D

Svar: Tack så mycket, men lite tråkigt att inte få respons bara. Tack för de fina orden ;D
Alexandra

2013-02-02 @ 10:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0