"Inget att anmärka på"

Gick upp tidigt (för att vara mig på en lovdag) för en körlektion här hemma! Och precis som rubriken säger, så är det! Haha så nu är det bara att plugga sönder på körteorin, (och allt annat... ) och fixa uppkörningen. Får la se hur det går helt enkelt, ingen press! ;)
 
Har hunnit med tandläkaren, konstaterat att jag borde använda mer tandtråd och slagit ner mig framför datorn. Inget plugg idag, det är en sån dag då det bara inte går. Tror ni förstår vad jag menar.
 
Förresten, på söndag ska jag iväg på ett väldigt spännande möte om min framtid. Gissa om vad?

Kommentarer
Postat av: Evelina

hahahaha, du är så underbar! Helt galet hur bra det gick, och verkligen lite av en once in a lifetime chans, så glad är jag minst sagt..:D

Svar: Stolt över dig Eve!! Skitcoolt ju, ta vara på chansen till max nu :D
Alexandra

2013-02-20 @ 16:29:02
URL: http://evvolinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0