Sportloov

Första halvan av denna dag spenderades i stallet, med unghäst-kursen.
 
Red Bejing, och ja det var lite annorlunda sedan sist. Inte samma knappar kvar så har lite att jobba med :) Har saknat denna tempramentsfulla tös något otroligt så är riktigt jävla glad över att få henne som "sköthäst" under kursen.
 
 
Därefter blev det premiärtur på Diggilo och jäklar vad jobbigt det var för lilla lata mig!
Denna hästen kom åt alla mina svaga punkter i ridningen och tvingade mig att arbeta med dem. Riktigt jobbigt, men kommer utveckla mig grymt mycket under denna kursen! Ser fram emot detta :)
 
Bild på Diggilo får komma upp nästa gång jag är i stallet, men nu går jag faktiskt på sportlov och inviger den med tjejkväll med några Gislavedsbor jag inte sett på ett tag- härligt!! :D
 
Mobilbloggningen krånglade, så den får komma upp i efterhand
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0