En rejäl diss

Hööks förra kollektion tyckte jag väldigt mycket om; utformningen av märket, färgerna- allt!
 
Därför blev jag riktigt besviken när jag såg vårens kollektion. Man får ju såklart tycka vad man vill, men hallå? Jag tycker att det var fult, på riktigt. Jag syftar dock mest på schabraken och årets JH-kollektion.
Detta är alltså ingen favorit för mig, även om den klarblå kanten lyfter den lite, men det hjälper inte när loggan är ful.
 
 
 
Vad är eran åsikt om vårkollektionen( som ni kan kika mer på här)- hiss eller diss?
 
 
 
Och håller du inte med mig kan du alltid passa på att beställa dina favoriter, för nu är det fraktfritt!
 
Några få saker i katalogen som jag faktiskt skulle kunna tänka mig kommer nedan:


Ett supersnyggt och elegant träns // Kombinationstäcke, något av det smartaste jag sett den senaste tiden.

Vinterridstövlar som ändå ser snygga ut- Revolution! Äntligen går utvecklingen framåt ;) Dessa är ock från vinterkollektionen!  // Tävlingstopp med snygg volang, dock inget jag kan använda så... Även denna är från gamla kollektionen.
 


Färgglada boots! Perfekt till fälttävlan, matchning ut i fingerspetsarna.

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Testar

Testar

2013-01-25 @ 14:03:10
URL: http://alexisen.blogg.se/
Postat av: Julia - bildtävling på bloggen!

Jag tycker det är mycket fina grejer!

Svar: Ja vissa av dem är fina, men mindre glad i kopiorna :/
Alexandra

2013-01-25 @ 14:13:20
URL: http://ohjuliet.blogg.se
Postat av: Frida Horning

Tycker det är fina grejor! :)
Super fin blogg har du också! :)

Svar: Det jag stör mig mest på är kopiorna, även om vissa av dem är bra. :)

Tackar och bugar :D
Alexandra

2013-01-25 @ 16:55:20
URL: http://fridahorning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0