Jaga häst

Idag fick jag flyga för första gången på rätt länge, minns inte när jag flög av senast? Flög inte av på Nakita vad jag minns, och sedan minns jag att jag ramlade av första hoppträningen på Florran, ett tag sedan!
 
Idag hade jag tröttnat på ridhuset och ville rida i paddocken, ute i regnet, ensam, vilket gjorde att hon var lite på tårna. Jag var inte helt med när bockningarna kom och landade bra, så det var bara att hämta nya tyglar och hoppa upp igen, men i ridhuset denna gången. 
 
Resten av passet gick hon som en klocka, traven var sjukt fin och skänkelvikningarna går framåt hela tiden! Bara lite jobbigt att sätta sig på rumpan i galoppen, så det jobbas på hela tiden.
 
Kvällen avslutas nu med Australia, God natt! :)
 

Kommentarer
Postat av: moa e

va gärna med i våran bloggtävling ''veckans blogg''
enkla regler
avgörs på söndag.
http://teambracke.blogg.se/2013/january/veckans-blogg.html#comment

Ha det bra :)

2013-01-09 @ 23:28:38
URL: http://teambracke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0