Just another friday

Lagom komplicerad dag idag.
 
En debatt om miljö på morgonkvisten och den rullade på bra!
 
Jag har så mycket lättare att uttrycka mig i skrift än muntligt. Aldrig varit ett fan av muntliga redovisningar, även om jag på Plönninge blivit x100 bättre på det då vi i varje tema har minst en powerpoint att redovisa för klassen. Något man hatade i början, men nu börjar man känna sig lite varm i kläderna och rätt trygg i att prata framför en grupp.

Något som jag lärt mig på tre år- WIHO!
 
Sedan hade jag världens tur och fick åka bil hem med Agnes och Amanda- så skönt att slippa vänta på tåg och bussar för omväxlingsskull!
 

Just nu är jag inne och letar efter kläder jag vill ha och det är allt för många, Så gissar på att jag kommer skjuta på det tills jag glömt bort dem. Great.
 
Förresten- vilken färg tror ni skulle vara snyggast, ifall att liksom? ;)
 

Kommentarer
Postat av: Fia - med islandshästen som passion

Jag tycker den mörkblåa är snyggast! :D

Svar: Ja, den är riktigt snygg! Är svag för blått haha! ;)
Alexandra

2013-01-19 @ 18:41:09
URL: http://meistaraverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0