Peace and quiet

Nu har jag jobbat nästan alla mina dar i stallet, två dagars ledigt att se fram emot och ladda energi på -> en dags jobb och därefter drar skolan igång!!
 
Har hunnit rida Bejing två gånger nu och igår gick hon som en klocka. Helt fantastiskt verkligen.
 

Men denna hästen är en humörshäst och det märktes idag, då hon var sitt lite bitchigare jag ;) Ännu inga bocksprång, och vi avslutade ändå avslappnat över travbommar!
 
Ett problem är dock att hon är tjock och har noll kondition. Efter uppvärmningen är hon svettig och i princip slut stackarn. :/
 
Aja, tänkte bara slänga in ett hej och säga att jag tänker utnyttja denna ensamtiden till max!
 
Vilket med andra ord betyder mys, film och sovmorgon... ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0