Tappskokompetens!!!

Dagen har varit lång och startade redan kl 7 i morse med intensiva körlektioner och planering för vad som komma skall. Halk-körningen blir nästa vecka, då de glömt boka in mig till imorgon som det vad sagt. Yeey..
 
Resten av eftermiddagen spenderades i stallet där jag gjorde det slutprovet i "Hovslageri-kursen"  och trots mycket fail lyckades jag få ett starkt VG! Och har nu Tappskokompetens i min hand, skönt det! :D
 
Veckan kommer fyllas med boxning, plugg, möte med balkommitén och förhoppningsvis hinner jag rida söta Bejing en sväng också!
Gick och gosade med henne idag efter jag slutat skolan, helt sjukt vad hon börjat ty sig. I början var det inte alls kul att bli klappad och nu blir hon skitledsen när man går.
Söten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0