Semestern hägrar!

Nu har jag jobbat i snart fyra veckor som vaktmästare. Dagarna har spenderats med att rensa gravar, trimma, klippa gräs utanattköranergravstenar, undvika att köra på hundar, massa avslutningsfika, massa tjat och skryt med medarbetarna och en allmänt bra jobbperiod. 
 
Det känns i kroppen att den är lite sleten och kan inte gå en dag utan knäskyddet för då haltar jag fram som en gammal gumma (kärring vore ju olämpligt att skriva..). På fredag går jag på semester och snarast möjligt drar jag till stugan i Helsingborg för att kunna njuta av havet.
 
Allra helst hade jag velat fira in semestern på Hallifornia-eventet i Varberg, men verkar inte som någon annan är sugen på det. Typiskt ☹ 
 
Liten outfit-bild från helgen som spenderades i Falkenberg med ett gäng biltokiga, minst sagt spännande!
 

Kommentarer
Postat av: Caroline Bågfeldt

Sv: Du sätter ord på mina tankar, det är precis så jag känner..

Svar: Om jag ser dig någon gång ska jag ge dig en styrkekram, för det är så himla jobbigt att tycka om någon så mycket att man överväger att lämna den. Chuck är så himla fräck, hoppas att du bara kan släppa trycket du känner över att prestera för att "bevisa att ni kan" och istället breath out, smile and enjoy the ride.
Kram på dig!
Alexandra

2013-07-18 @ 22:36:15
URL: http://carolinebagfeldt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0