Stuglivet

 
Brännan börjar arta sig nu och jag konsumerar böcker i rasande fart! Idag drog de andra för att se fotboll i Halmstad, vilket inte är min grej så jag stannade helt enkelt hemma och begav mig till stranden de andra vägrar åka till. Så fint, fattar inte hur någon kan föredra sten/gräs framför en sandstrand? Ett mysterium det där. Lyckades bara cykla fel ca fem gånger, lokalsinnet förbättras ständigt!.. 
 
Kan väl även tillägga att jag hunnit springa och gymma här nere pga min arbetsskada som gör att jag vaknar tidigt ;)
 
imorgon blir det antagligen en tur till Danmark och på fredag Väla och hemfärd! Hoppas ni àhar det bra för jag njuter av denna ovanligt fina svenska sommar till max!! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0