1000 kilo lättare

Har gått och velat så länge och haft ångest över en kurs som jag egentligen inte haft tid att göra, men som är så intressant och ger bra meritpoäng: Psykologi A. Idag erkände jag mig slagen, jag hinner inte. Det har bara hängt över en och jag har inte orkat träna, göra roliga saker- för att jag borde plugga. Orkade inte ens hänga med på en urmysig klasskväll då jag var så opepp på allt, men när jag väl sa att nu räcker det- Ge upp, man kan inte alltid vinna! Då j'vlar.
 
Så nu har jag fixat biljett till Norlie & KKV:s spelning i Halmstad ikväll, och på första gången på skitlänge är jag sååå taggad. Livet leker, regnet öser och jag steker kyckling. Bra, men udda uppladdning och det ska bli så himla, himla kul. Wiee!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0