Det värsta man kan göra...

..När man redan är sentimental är att titta på bilder, läsa texter man själv har skrivit som framkallar ännu mer känslor och sorg. Lägg till musik som sätter pricket över i och gråten lurar i ögonvrån.
 
För min del framkallas dessa känslor när jag med jämna mellanrum bläddrar igenom min kategori "Fire Flory" här till höger på bloggen. Orden river direkt upp gamla minnen och vill ni läsa om maktlöshet, känna er lite ledsna för en stund och uppskatta att era hästar är i livet bör ni kika in här.
 
Vad någon annan en trott så är jag helt säker på att en frisk Florran hade gått EM, antingen i hoppning eller fälttävlan. När Fire Flory var ung lekte hon runt på 150 banor och gjorde galoppombyte i vartannat.
 
Hon hade blivit farlig om hon hade fått fortsätta leva utan smärta i ryggen.
Sanna mina ord.

 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Om man ändå kunde ändra på saker och ting, så att livets orättvisor försvann så skulle jag av hela mitt hjärta vilja att du fick tillbaks din älskade Florran. Jag vet inte helt hur det känns för dig, men jag kan bara av mina egna kunskaper förstå att det måste vara jävligt jobbigt. Att tänka tillbaka är varken rätt eller fel och jag önskar dig inget mer än lycka i en annan häst förr eller senare <3 Det förtjänar du gumman!

Tänker på dig, big love from Tilda

Svar: Du är ju för söt! Tack så mycket, inte så mycket man kan göra åt det nu bara, bara hoppas på att få träffa någon lika speciell och unik som hon. Beijng var på god väg.. :/ <3
Alexandra

2013-06-12 @ 15:31:59
URL: http://absoluttilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0