Grattis till en riktigt fin student!

I fredags tog nämligen en tjej jag känt sedan jag var 6 år gammal sin efterlängtade student. Vi har gått i parallelklass från förskolan upp till 6an. Mellan 8-9 gick i samma skola, hängde ihop i stallet, gick på konfirmation ihop och senare hängde vi båda i Ungdomssektionen. Vi har under åren spenderat mycket tid ihop och det är jag väldigt glad för.
 
Detta är en tjej som är så himla positiv och sprallig, gå himla go. Jag är så glad att jag dig som min bästa vän, galenpanna!
 
I lördags firades hon av nära och kära och fick en present som jag själv pysslat ihop och med ett kort som fick henne att gråta, så söt! 
 
 
1. (För att fatta den snillrika presenten ska ni veta att Matilda gick Livsmedel, inriktning Bageri!)
 
2. Glada tjejer!
 
Ett utdrag av det jag skrev på kortet:
 
Bästa Matilda. Det här är den första dagen på resten av ditt liv. Be awsome, simply by being you.
 
 
Om ni vill läsa det superfina inlägget Matilda skrev när jag tog studenten (svårt att överglänsa det..) ska ni klicka här!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0