Lyckad dag

Gick upp tidigt och sjöng för mamma som fyllde år, åt frukost ihop och sedan har jag lyckats få första brännan för i år. Ouctch.
 
 Pannkakor med sylt och grädde till lunch gjorde det hela bättre samt avrundning av kvällen med att se Pitch Perfect med familjen (3e gången jag ser den, första för de andra). Jag blir inte uttråkad på den filmen, kan se den om och om igen haha!
 
Såg nyss att en uppföljare är planerad, låter helt okej för min del!
 
 
Yeah... Of course you are...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca L

Sv; Skit vad hemskt, hoppas att du hittar någon annan som du kan älska lika mycket som hon. Vad ska du göra nu efter gymnasiet?

Kram!

2013-06-14 @ 11:26:25
URL: http://rebeccalexander.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0