Budskapet har inte sjunkit in

ALDRIG mera stallchef. Så himla skönt! Sista veckan avklarad och vi har varit så övertrötta hela veckan och bara failat hela tiden, härligt att vi får betyg på detta...
 
Claudia begravdes i hösilaget när hon ville sova... ;)


Idag går jag alltså på mitt sista lov någonsin( G A L E T ! ), men vet inte riktigt när jag ska åka hem då jag jobbar söndag-måndag på Fjellare. Får se om det ens är lönt. Idag ska vi i varje fall fira lovet och ska ut med en stor del av klassen plus Matilda som så ambitiöst tar sig ner till Halmstad för att hänga på!

Nu ska jag ta en powernap, behöver energi till ikväll så jag kan slå klackarna i taket, även fast jag inte äger några klackar ;)

Jag och Julia, som även hon ska med ikväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0