Dagens ridning

Första passet kämpade jag med Diggilo och det var inte det lättaste passet för mig då i princip hela passet bestod av nedsutten travv- vilket jag har svårast för på Diggilo pga hans stora steg.
 
Andra passet på Bejing är jag så glad över! Hon hade power, hade svikt i stegen och var så himla go! Hon blev dock snabbt trött och seg, så nästa gång får jag nog ta med mig spö eller sporrar som hjälp :)
 
Tredje passet var efter lunch på Karill, inte en favorithäst precis. Lyckades efter många om och men få han att släppa och sluta kännas som ett fyrkantigt cykelhjul i galoppen, men kommer ha väldigt med träningsvärk imon ...
 
Nu ska jag återgå till fredagsmyset med några andra från klassen! Mysigt :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du, hur funkar det här med era hästar på plönninge? Jag menar, du rider ibland upp till 3 olika hästar, som verkar vara av hög klass så som du beskriver. Blir man tillfrågad? Eller "skriver man upp sig" vilka hästar man vill rida och hur många"? Har länge grubblat över detta..;)

Svar: Utnyttjar din fråga till ett inlägg ;)
Alexandra

2013-03-16 @ 07:25:16
URL: http://Evvolinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0