Slutkörd

Jag lämnade huset vid 8 i morse och kom hem klockan 8 på kvällen. Jag har:
  • Jobbat i stallet
  • Ätit lunch på Max, dock blev det en stor milkshake då jag hade tänkt åka hem och äta, men så blev det aldrig ;)
  • Jobbat lite mer!
  • Gick en halvtimmes promenad med Floyd, som jag ska tävla imorgon.
  • Putsade all utrustning, tvättade hästen, flätade svansen, delade upp manen inför knopparna imorgon...
Jag tror ni förstår att jag är välförtjänt att däcka i soffan. Snart hade jag tänkt förflytta mig till sängen!
 
De extremt nyfikna kan följa resultat på Equipe imorgon, då jag inte kommer kunna uppdatera mitt under händelserna. Startar alltså förklassen på 90 cm och sedan deltar jag i Plönninges lag där det är stilbedömning- därav knopparna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0