The Story of Us

 
Då var man nere på skolan igen och eftersom ingen annan är här kan jag spela min musik hur högt jag vill och sjunga (högt) utan att någon klagar. Helt okej!
 
Jag undrar om det är någon duktig videoredigerare som läser bloggen, då jag länge velat göra en film om mig och Florran, men känner inte att jag skulle kunna göra den så bra som jag velat att den blir. Har dock några låtar jag väljer mellan, och det är dessa:
 
 
 


Det funkar inte att ha en vanlig puttinuttig sång till Florran, hon var så mycket mer än det. Hon var en kämpe, och ska ha en sång därefter. Hon var lik mig själv på många sett, bra på att putta folk bort ifrån en trots att man egentligen vill ha dem nära och släpper inte in folk för nära en själv. Hård yta helt enkelt- det var vi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0