Världens lugnaste vecka

Denna vecka har jag 2 "riktiga lektioner" och de är idag. Ett pass samhäll, ett Engelska B. Sedan bara stallet, och ledig flera halvdagar.
 
Igår var jag ledig hela eftermiddagen, idag hela förmiddagen, imorgon hela eftermiddagen och på fredag är det stallet hela dagen. Nu när jag tänker på det förstår jaginte hur jag hade orkat med ett vanligt gymnasium där allt ska vara så perfekt fixat, uppklätt och inget praktiskt.

Jag är glad att jag skulle kunna gå rakt upp från sängen, i one piece om jag känner för det och gå till skolan. Det ger en inga snea blickar att gå i foppatofflor eller i ridkläder. Här skulle du bli utstirrad om du kom i klackskor, DÅ pratar folk..

En upp-och-ner vänd värld och jag njuter av den. Glad att spendera tre år av mitt liv på denna bonneskola, det får en att inte bry sig om andras åsikter lika mycket. Glad att Plönninge är och kommer vara en del av mitt liv.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0