Velande

Har haft beslutsångest om jag skulle göra hästskötarexamen eller inte, och när tiden för anmälan tog slut så fick det bli som det blev. Men idag och imorgon håller alla på att göra själva examinationen i både ridning, longering, visa häst för hand, foderlära mm. och jag känner- valde jag fel?
 
Jag behöver bara diplomet ifall jag ska söka vidare som ex. beridare, ridlärare eller tränare och det enda som skulle intressera mig är själva undervisandet, då jag tycker det är roligt och givande! Men det kostar endå sina kronor och jag misstänker att det inte behövs för något jag tänker jobba med.

Efter att sammanlagt varit på praktik i 15 veckor kan jag konstatera att jobba som beridare eller liknade inte är något för mig. Sadelutprovare är däremot något jag kan tänka mig, men det är en helt annan grej :)
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Söt häst!:D

2013-03-20 @ 08:30:38
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0