Vinst i Division III

Hoppade två klasser idag - förklassen på 90 cm och sedan lagklassen.

Jag har inte hoppat på ett bra tag (minst en månad) så Floyd ställde upp när jag schabblade med avstånden, men det kändes ändå himla bra! Nöjd med båda rundorna på ett eller annat sätt och nollade båda!

I lagklassen var det stilbedömning som gällde och till slut visade det sig att Plönninge vann! Blev riktigt glad och sprang runt som en idiot och skulle slänga på all utrustning inför prisutdelningen, där Floyd på ärevarvet blev ANINGENS taggad- svinkul med andra ord!

Så idag fick vi med oss en CR-rosett, en blågul rosett och en plakett.
Det här behövde jag :D



Ovan är det jag som får plakett, taget från Jeanettes Facebook :)



Laget idag: Linda & Michelle Pfeiffer, Alexandra & Leading Floyd, Karolina & Kristall och Ida & Tango!

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda Almquist

Vad kul, grattis :D

Svar: Tack så mycket! :D
Alexandra

2013-03-17 @ 21:08:17
URL: http://matiildaalmquist.blogg.se/
Postat av: Josäfin Andersson

Woop ! Grattis :D :D

Svar: Haha taackaar!! :D :D
Alexandra

2013-03-18 @ 18:31:28
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0