Ännu en dag i Götet

Dagen började med en snabb övning i kyrkan med Rebecca inför studenten där vi ska sjunga. :)

Resten av dagen har rullat på aom bara den då hela klassen åkte till Liseberg!

Jag, Jeanette och Julia gick först iväg och åt Langos och skaffade festival-armband åt Julia och jag fick panik när en biljettkontrollant steg på bussen (alla plankar i Göteborg). Detta löste sig relativt smidigt och sedan har vi åkt karuseller, ätit massa onyttigt som slush ice, ben&jerry kulglass och baconsnacks. Mumma.

Eftersom några få stycken ville åka hem så tvingades alla åka hem tidigare- vilket sög då vår trio aldrig riktigt tajmade ihop oss med klassen. Det var dessutom en gratis konsert med Svenska Akademin som vi missade, tack för den liksom.

Aja överlag en go dag, det enda problem som återstår är hur jag ska ta mig hem haha..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0