En upplevelse över det vanliga

Shit, my god och alla andra uttryck på en gång. Jag har faktiskt sett One Direction, de flög en meter ovanför mitt huvud, om Ida kastat upp mig som vi pratade om hade jag nått dem, haha!


Harry Styles har vinkat till mig.
Niall Horan har besvarat min slängkyss.
Jag kan dö någorlunda lycklig.

Det är då fan att det inte är konsert varje dag säger jag bara, så häftigt!

Det var lätt värt att ta sig till Danmark och göra detta trots att vi höjde medelåldern, trots att två tjejer skrek så falskt att man trodde öronen skulle trilla av och trots att hela publiken minus mig, Ida och föräldrarna skrek när det var reklam(?). Häftig upplevelse, lätt att jag måste gå på fler konserter!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0