Lärorik dag

Idag har jag tillbringat många timmar som funktionär på Plönninges treårstest, vilket ingår i unghäst-kursen. Väldigt intressant att lyssna på hur de betygsätter hästarna och det var en riktigt fin häst med 9-9 i hoppningen som jag gärna tagit med hem haha!
 
Vi var igång i ungefär åtta timmar men vi var ett härligt gäng och underhållande dommare så det fungerade bra! Det var bl.a Lasse Berglund (tränare hemma på Gark).

Imorgon är jag ledig hela skoldagen och går på som funktionär vid fyra tiden och fortsätter till åtta. Sounds like a plan! :)
 
Lite tråkigt att det bara är en häst från skolan som deltog i år, men det lyckas vara intressant ändå.
 
 
Nedan ser ni skolhästen Nemo när han gjorde kvalitén, det är samma häst som jag red på skolmästerskapet i tvåan :)
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0