Tänkte meddela att...

Jag lever! En härlig långhelg har nu avslutats med att jag i måndags hann till frisören, kiropraktorn och sedan blev det lite spontan myskväll med Julia! Uppskattas alltid :)

Idag har man även hunnit med två nationella prov i engelska (läs- och hörförståelse) samt ett oförberett prov i "Hästens utbildning". För att känna mig ännu mer duktig  har studentkommitén varit på möte hos polisen med alla skolor i Halmstad, sedan gick jag och tittade på skolans Pay & Cross (som Pay & Jump fast i terräng) samt powerwalkade med Amanda och Rebecca :D Alltid konstiga samtalsämnen och det är himla underhållande faktiskt! ;)

Resten av kvällen planerar jag spendera med mat, sova tidigt ( hahaha SURE... Som det kommer hända!) och plugga ( bra försök- film blir det!)
 
Ha det gött alla sötnosar! ;)

Drog på spontantripp till Paris när jag ändå var i farten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0