Charmigt

Ni skulle sett pojken idag haha! Han ville ha ett "goodbye party" för Ann-C och pysslade ihop dekorationer, fick syrrana tt ordna musik och mamman att ordna plockmat och var superstolt! 

Som ni förstår har Ann-C nu åkt hem och är lite tillbaka till verkligheten känsla på det. Blivit bortskämd i en vecka med att ha mockhjälp och barnen har varit hemma på lov. Nu är det skoldags igen och det ska bli skönt på ett sätt för då blir det mer struktur på vardagen.
 
Idag har vi haft det värsta vädret sen jag kom. Den så kallade "stormen" var ingenting jämfört med detta. Kastvindar, ösregn, strömavbrott, elsladdar som började ryka... Fick försöka ordna med all fodring med hjälp av min mobil som ljus, allt var kolsvart. Det gjorde det inte mindre läskigt att familjen inte var hemma just då heller haha.. Scary moment, det var nog min läskigaste Halloween någonsin.. 
 
Imorgon är jag ledig igen, wiho! Ska kolla massa film hade jag tänkt, älskar mina slappedagar här!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0