Det här med träning

Herrejisses vad svårt det ska vara att hinna träna en vanlig vardag! Himla tur att jag har ett så aktivt arbete och tränar höga knälyft i leran, annars skulle jag snart rulla fram haha..
 
Eftersom jag hade lite dåligt samvete för gårdagens frossande så efter en ca 10 timmars jobbdag putsade jag snabbt av ridstövlarna, slängde mig på crosstrainern och höll ändå på att missa kvällsmaten. Pust. Inte lätt det här. Får nog hålla mig till de lediga dagarna ändå, men då vill jag egentligen hellre priotitera en horisental ställning i sängen och slå rekord i filmtittande. 

Nu är jag sådär härligt trött och avslappnad i kroppen som man bara blir när man tränat, helt underbart faktiskt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0