Medan jag var isolerad från omvärlden

Vad har hänt den senaste veckan? MYCKET, nu när jag faktiskt tänker efter!

Det har varit Opening Meet, vilket innebär att det var en Hunt på min värdfamiljs andra gård där vi serverade massa minipizza, korv och varm glögg till alla ryttare innan de red iväg i en stor flock och var iväg i 5-6 timmar. Yeeeuuzz. Himla lång tid! Jag spenderade tiden med att Fruzsi lärde mig och flickan the Cup song och trängde ihop oss allihop i sängen och kollade på youtube videos!

 
 
Jag har ridit ut ensam med handhäst för första gången. Passade på att ta en bild på den vackraste utsikten till häst.

 
 
Ett översocialt litet föl som gnäggar när man kommer i hagen och trycker upp mulen i ens ansikte. Ren lycka.



Torsdagen spenderade jag inne i Abergavenny och köpte nödvändigheter för att överleva som ex tandkräm och choklad (ja, de är båda högt prioriterade), julklappar och världens bästa student kokbok. Har alltid bläddrat i en massa såna böcker men de har antingen varit tråkigt upplagda, utan bilder eller liknande. Denna är en kokbok för dummies, bilder, goda rätter och har räknat ut vad varje rätt kostar och tänkt på allt. Hann bläddra några sidor och kastade mig direkt mot kassan, något en person med beslutsångest sällan gör. DÅ ÄR DEN BRA.

Passade på att ta en go morotskaka och jordgubbsshake medan jag läste igenom min underbara kokbok.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0