Skype är en bra uppfinning

Recept för att muntra upp en jobbdag:
 
✓ Åka fyrhjuling så fort det bara går med värdmamman och sladdra i leran
✓ Skypa med en saknad vän aka min kära Matilda!
✓ Se en live-intervju med One Direction och se Niall fråga om han får gå på toa mitt i. En pöjk jag kan tänka mig sjunga "Here's my number so call me maybee" för.
✓ Skratta, mycket.
✓ Se fram emot en ledig dag imorgon som ska spenderas med onyttigheter och film i Fruzsis säng. 

Jag och Tilda via Instagramminnen ♡

 
 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Awww! Saknar dig med!! Blev så glad att se att du mådde bra och levde helt oskadd! :D Love u! <3

2013-11-19 @ 09:45:32
URL: http://absoluttilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0