Sträckläsning

Bara jag som hatar när man måste jobba och är helt inne i en bok och allt man vill göra är att fortsätta läsa? Eller är jag helt enkelt en läsnörd? Jaså? Har alltid misstänkt det..

Blev riktigt desperat idag då jag har en bok som ska lämnas in imorgon och hade väl omkring 100 sidor kvar åtminstonne så jag satt och försökte läsa och vika tvätt samtidigt. Kan erkänna att det inte var det smidigaste jag har gjort.
 
Annars hann vi ut på en uteritt, lite putsning och sedan stängde jag in mig på rummet med boken som sällskap. MISSION COMPLETED, boken är utläst.
 
Imorgon blir det att jobba halvdag (fick ledigt för huntingen) på förmiddagen och sedan slänga sig i sängen och leta julklappar på nätet (Y)




Börjat på en ny bokserie av Cassandra Clare!
 

Kommentarer
Postat av: Daniela

Svar: Tack för tipset! :)
Jag tror att det var det vi testade för ett par veckorsedan, men ska kolla upp noggrannare :)

Svar: Absolut, inga problem! Hoppas ni hittar felet :)
Alexandra

2013-11-29 @ 11:36:52
URL: http://powerpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0