En sån där seg dag och funderingar

Ni vet de där dagarna man bara vill ligga kvar i sängen och bara kolla film, äta godis och bara vara himla lat? En sån dag längtade jag efter direkt när jag vaknade, det var svinkallt ute och jag har varit seg hela dagen. Allmänt omotiverad på livet idag. En såndär dag vi alla har ibland..
 
Det är nog det bästa med just mitt Au Pair jobb eftersom jag inte har helgerna ledigt (vilket även är tråkigt då jag inte kan åka iväg på weekend resor med andra Au Pairer) men när man är seg mitt i veckan är det skönt att det är max 1-2 dagar tills nästa lediga dag. Bara att hålla ut lite extra och kämpa på! ;)

Fick iallafall en trevlig uteritt på Blossom idag med ponnyn som handhäst! Kom att tänka på att jag faktiskt inte motionerat hästar på annat sätt än uteritter den tiden jag varit här och samma med föräldrarna! Det är bara dottern som ridit 1-2 gånger i paddocken då hon inte får rida ut ensam.
 
Imponerade enligt mig! I Sverige är det verkligen tvärtom och max 1-2 uteritter i veckan. Jag föredrar lätt dressyr längs väggrenen och mindre dagar i paddocken. Det gör susen för motivationen! (Y)
 
Här har ni Blossom! :)
 


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0