En upplevelse jag nästan missade

Jag har inte skrivit ut detta på bloggen innan, mer varit allmänt chockad över att det faktiskt hände. Som ni vet är jag ett freak för X-factor, speciellt UK:s. 

När jag var på väg hem till Sverige från Jersey satt jag och väntade på flygplatsen med en bok i händerna. Jag blev irriterad över att folk var högljudda och plötsligt flimrar kameror förbi mig och folk som man bara ser är artister pga av deras styling. Inga mjukisbyxor där inte, jag kände mig inte vacker då alltså.
 
Jag hamnade mitt i en inspelning av X-factor och har sett alla grupperna som skulle till jugdes houses LIVE. Enligt mig, jäkligt coolt. Är fortfarande lite hög på händelsen haha! Mina nuvarande favoriter i X-factor har jag alltså stått 50m ifrån och några deltagarna filmades 5 meter ifrån mig, bokstavligt talat.

Nu i efterhand vet jag att de var på väg till New York när jag såg dem, och nedan ser ni grupperna som gick vidare: Kingsland Road (Favoriter), Miss Dynamix & Rough Copy (favoriter)


Ni fattar inte hur många jag känner igen på denna bilden! Jag såg dessa människor! Gah, hoppas de blir riktigt kända så jag kan skryta mer om det ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Tove

Fin blogg :D

Svar: Tackar så mycket! :D Riktigt fin häst du har!
Alexandra

2013-10-15 @ 11:24:04
URL: http://granaryttarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0