Hej, levande död här!

Idag var föräldrarna iväg på hunting så jag fick ta stallet på morgonen och sedan blev det lite strykning (antalet gånger jag gjort det innan kan räknas på en hand), rensa ogräs och rida ut på största hästen i stallet: Doc!
 
Väldigt trevlig när motorn väl kommer igång, är lite segstartad och blir lätt lång, som många stora hästar gärna blir. Väl framme för skänkeln känner man hur ryggen höjs och han gav en härlig känsla! :)
 
Mitt jobb som Au Pair är i denna familj att vara en hjälpande hand i allt. Föräldrarna klipper gräs medan jag rensar ogräs vice versa, vi jobbar ihop. Man är verkligen inte sysslolös här!

Idag slog jag till och tog en tur på crosstrainern, behövdes verkligen, även om jag har världens förkylning. Så nu är jag totalt utslagen och ska avsluta dagen med ett avsnitt av nya säsongen av How I Met Your Mother. Godnatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0