Oväntat

Gjorde mig redo med kameran i högsta hugg för att gå en rask promenad, lagom hurtigt med min förkylning i åtanke. Jag hann ungefär 100 meter från gården innan min värdmamma bromsade in bilen bredvid mig och undrade om jag ville följa med till den andra gården, där de har sina avelsston och  även är samma gård som Fruzsis värdfamilj bor på. Jag sa såklart ja och följde med ut på fältet för att assitera medan vi bytte täcke på den 26 åriga hingsten Dancer, still going strong!

Därefter tog de vuxna lite te medan jag och Fruzsi pratade. Väl hemma fick jag min dos av hurtighet av att leka på studsmattan med pojken och sedan varva ner med film med båda barnen liggande ovanpå mig. Så himla söta! Sedan började de bråka om att "Alex is mine!!" och det var gulligt fram tills de fick ett rätt bra grepp om varsin arm och drog haha... Då satte vi punkt och jag sitter nu och avslutar en go ledig dag framför datorn! 
 
Imorgon är det jobb och förhoppningsvis hänger jag med flickan och hennes kompis in till närmsta stad- Abergavenny! Äntligen :)
 
Har redan massa bilder, men funderar på om jag får lägga upp bilder på andras barn.. Känns lite konstigt att fråga om lov för då kommer de väl sitta och översätta  och hålla koll på allt jag skriver och då blir bloggandet inte lika bra :/ Vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0