Rekommenderar er Sverigebosatta

Innan jag flög till England köpte jag en tidning av Equipage och det var det bästa köpet på länge.
 
Häst-tidningar brukar bara ha en intressant artikel var känns det som men detta numret tog upp vilka sorters sadlar som passar olika sorters hästryggar (behöver jag säga att jag älskar den delen, speciellt då jag aldrig tidigare hittat en som sammanfattat det så bra? GALET! :D ), att vem som helst kan få den perfekta ridhästen genom att rida korrekt och tips på det, stamtavlornas magi.. Allt detta tilltalar mig och mycket mer intressant fanns i! 
 
Så jag rekommenderar er att springa till närmaste mataffär och köpa nummer 6, lätt värt det!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0