Ringrostig?


Jag & Ann-C som kombinerade sin ridning av Doc (den stora svårstartade som jag nämnt innan) med att ge mig lite tips på Captain, favoriten!
 
Doc såg superfin ut, såg inga spår av problemen jag och resten av familjen har med han. Sjuklig duktig tjej!
 
Fick lite små tips som hjälpte väldigt mycket. Som att jag svankar för mycket och måste skjuta fram höften mer för att undvika det och voilá så kände jag av magmusklerna helt plötsligt! Och för att bli mer avslappnad och följsam skulle jag slappna av i magen och även om det lät konstigt så kunde jag helt plötsligt sitta som en stjärna i nedsutten trav. BAM. 
 
Hoppas att vi hinner fler sånahär lektioner innan hon åker!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0